جان پدر کجاستی

باشنیدن‌نام‌مهمترین‌گنجینه‌افغانی# فاطمیون، مدافعان حرم#لیتیوم،#زمرد،#طلا و #مس #اورانیم #مرمر# لاجورد #یاقوت # تلک  که ب اآن پودر بچه جانسون را تولید می کند. توسط داعش به آمریکا صادر می‌شودکدام کشور به عنوان دارنده بزرگترین ذخایر به ذهنتان خطور می کند؟

فاطمیون

با شنیدن نا امنی، جنگ، ترس، #خشخاش، بدبختی، #طالبان، #القاعده، مهاجرت و کلماتی از این دست،  کدام کشور به ذهن شما خطور می‌کند؟!

شاید جالب باشد که بدانید بزرگترین معدن لتیوم جهان در #افغانستان است! لتیوم همان ماده اصلی ساخت وسایل برقی است که از باطری ساده گوشی های هوشمند، رایانه‌ها، خودروهای برقی تا دیگر وسایل برقی پیش رفته بدان نیاز دارند.

دومین معدن #زمرد جهان هم در افغانستان است. معادن بزرگ طلا و مس هم همینطور. معادن سنگهای قیمتی دیگر مانند یاقوت و عقیق و… هم در افغانستان به وفور یافت می شود.

در 20 سال اخیر که آمریکا وارد افغانستان شد، به نام مبارزه با #تروریسم به کامش رسید!

هم معادن این کشور را چاپید، هم به اسم تجهیز دولت افغانستان کلی اسلحه و مهمات خودش را چند برابر قیمت به آن ها فروخت! با ایجادتفرقه بین مردم افغان آنها را به جان هم انداخت و خلاصه در پس این جنگ افروزی ، قراردادهای تجاری پرسودی بست.همان ترفند قدیمی تفرقه بینداز وحکومت کن!

این هم ازوضع ارتش  افغانستان که توسط آمریکا تجهیز شده بود، بدون کوچکترین مقاومتی تسلیم طالبان شد!

پ ن#رهبری عزیز همیشه سفارش می کنندبه همه خصوصا جوان ها#تاریخ روخوب بخوانید مخصوصا تاریخ دویست سال اخیر کشورمان را.

پ ن

در سریال #گاندو، #شارلوت گفت ما# انگلیسی ها نگذاشتیم و نباید بگداریم مردم ایران تاریخ صد سال اخیر  ایران رو بخوانند!

پروانه رامیان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.